Actionbilder - Skoter



 

 

     

Bilderna togs 2008 av mig när jag var uppe i Norrbotten.
På bilderna är Gustav, Tony och jag.

ASK - Vimmerby (del 2)










ASK - Vimmerby











Mer bilder kommer senare ikväll.


Tatuering

Jag är så sugen på att göra en tatuering!

Fullt upp

Vaknade vid åtta, iväg på möte, hem och äta och sen iväg ner på stan och söka jobb med brorsans tjej. Det gick bra för henne. Träffade mycket folk som jag kände så det var roligt. Kollade på Iphone 4 och skulle köpa patroner till skrivaren men då jag inte visste vad skrivaren hette så var det svårt... Blir en runda imorn för det.

Nu har jag fikat, gjort kvällsmat och redigerat lite bilder. Ska snart iväg och jobba kvällspass!

Hejpåre!

 


På G

Vaknade klockan 12.15 idag och var helt utvilad. Klev upp till ett dukat bord med tacos som brorsan o hans tjej gjort. Riktigt gott!
Har suttit och redigerat lite bilder samtidigt som jag försöker lära mig Photoshop, det är inte det lättaste men jag ska bli duktig på photoshop, så det så!

Sov gott!

Ost...

Här är en busig bild...


Tjött

Ni anar inte hur trött jag är idag. Varit igång på Ikea hela dagen och sen hem och göra tacos. Sprang runt som en liten virrpanna på IKEA och hade först en vagn, sen två vagnar och sen tre vagnar. Packade om sakerna och fick då två vagnar. Blev bäst så helt enkelt. Sen hem o göra tacos innan jag fotade lite. Läser i en fototidning och övar samtidigt.

Läs dessa ord på engelska

Köpa Hav Stol Tio

Springa Bil Snö Penna


Bowling

Idag var jag och bowlade med Jennifer och Stina. Det var kul. Jag kom två men var inte långt efter förstaplatsen. Filmade lite men dock kom jag inte med när jag fick mina strikear... Är lite sugen på att fota stadsbilder ikväll så vi får se hur det blr med det.

Jag ska hitta på en bra logga som jag kan sätta på alla mina bilder så alla hittar till mig :)

Snowwoman!









For you! ;)

Hard work

Today I'm going to work... I think I have a cold but I still need to work... Now I have a few pictures to take!

Later!

PS. You who comment my last post, you are so right and I'm sorry that I'm to weak to follow my own heart...

Pics with love!

What is love for you?






Nu är dem här igen!

Haha nu är grabbarna igång igen! Den rikiga gorillan är roligast, ser ni hur rädd hon blir? Haha...
Eller den stora handen är också riktigt rolig från dvärgen. Hahaha som jag skrattar!


Pictures in the dark

Now when it is dark as early as five o'clock in the evening sometimes I give you some pictures to you for a little bit more light in your days...

B/W


B/W sunset


C Sunset


B/W sunset


Lamp


Candle

I feel so creative!

Oh God how creative I feel tonight! I want to do so much with my camera. I have a few ideas I want to do in reality with some model and some properties...

Until that, I give you sunset!

Sunset

Welcome to my new website

Hi guys!
You are very welcome to my new website. Here you will find a lot of pictures, videos, some nude and some oter funny stuff.

Here we go!

Oh, bye the way, I am going to be the best photographer in Sweden.

RSS 2.0