En sån dag

Har sprungit idag. I regn. Med viktväst. Det var inte skönt då men när jag kom hem, hade duschat och kände mig nyttig så var det skönt. Belönade mig med en påse gifflar.

Ner på stan, hälsa på en kompis och titta in i hans nya lägenhet. Alltid trevligt.

Snabbt iväg på Media Markt och handla ett batterigrepp och två motljusskydd till kameran och sen iväg och fota lite på allmänhetens åkning.

Hann även upp i den nya gallerian, Grand Samarkand som har öppnat här i Växjö. Det låter ju som ett hotell, tycker ni inte det? "Vi ska handla på Grand Samarkand". "Vi ska bo på Grand Samarkand".
Jag tycker det i alla fall.




Som dem arbetar. Det är såna här män som får Sverige att gå runt. Kom ihåg det nästa gång ni hetsar på dem.

Fotade lite på allmänhetens åkning och skrattade åt alla som ramlade. Ja, jag är en ond man.

Imorn jävlar smäller det! Nu ska jag peppa mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0